Etiketter

, ,

Jag sitter framför datorn varje dag (ehrmm alldeles för mycket om jag ska vara ärlig) och det första jag gör när datorn startat upp är att logga in på Spotify! Hur skulle jag klara mig utan detta program? Det skulle jag förmodligen men usch vad trist det skulle vara! Jag tycker att det är jätteroligt att skapa spellistor och prenumerera på andras, kolla vad vänner och bekanta lyssnar på, hitta ny musik och återupptäcka gamla favoriter. Har skrivit om detta förut men det kan inte hjälpas.

I går hittade jag den brittiska sångerskan Bebe Black och det är jag glad för! Jag googlade hennes namn i ett försök att få tag i lite information om henne men hittade inte speciellt mycket. En hemsida samt en Facebooksida såklart men de är rättså magra på fakta. Här är en av Bebe Blacks låtar: