Det är så himla typiskt! När jag äntligen känner lite inspiration till att skriva här i bloggen – då stendör datorn! Den är visserligen fem år men den kunde väl ha valt att dö vid ett lite lägligare tillfälle? Som arbetslös så är man ju dels pank och dels beroende av en fungerande dator.

Jag har (tack och lov) fått låna en gammal reservdator men den bråkar så himla mycket (webbläsaren blockerar nästan allt innehåll, hänger sig osv) att jag snart blir nipprig!

Just nu försöker jag komma fram till någon bra lösning på min ”datorsituation” men det är inte så lätt. FYI så lär det bli en ofrivillig bloggtystnad ett tag. Orkar liksom inte brottas med reservdatorn mer än nödvändigt. Hoppas verkligen att det inte blir långvarigt.

Och nu till något helt annat – Facebook. För några dagar sedan lade en kompis upp den här videon och jag tycker att den är jätterolig!