Imorgon är det äntligen dags för första avsnittet av Ringer med Sarah Michelle Gellar! Jag kommer definitivt sitta framför tv:n klockan 20.00 imorgon och zappa in TV11.

Så här beskriver de handlingen: ”Bridget Kelly kämpar för att komma ur sitt missbruk och få ordning på livet. Hon har varit nykter i sex månader och börjar se ljuset i tunneln när hon plötsligt blir vittne till ett yrkesmord. Hon får vittnesskydd men fruktar ändå för sitt liv och flyr till sin tvillingsyster, Siobhan Martin, i New York. Systern är förmögen och gift med en åtråvärd man som inte känner till hennes existens. När systern plötsligt försvinner bestämmer sig Bridget för att ta hennes identitet.”

Jag känner mig både förväntansfull och lite…avvaktande. Det är nästan omöjligt att inte tänka på kultserien Buffy the Vampire Slayer när det gäller Sarah (hennes största succé inom tv – för er som inte vet) och det gör att kraven riskerar att bli orimliga. Buffy har ju en speciell plats i mitt tv-nördhjärta! Nåväl..det ska bli spännande att titta på Ringer och jag ska försöka att vara neutral (åtminstone tills jag sett färdigt avsnittet).