Taggar

Jag läser ju, som jag berättat ett flertal gånger, många olika bloggar och jag blir ofta inspirerad! Det kan handla om att jag hittar roliga nagellack jag inte visste fanns, vacker inredning som jag mår bra av att titta på, spännande böcker jag blir sugen på att läsa, intressanta filmer jag vill se och mycket mer.

Det var tack vare bloggvärlden som jag fick nys om Etsy. Det är, för er som inte vet, en webbplats där man kan upptäcka hantverk och vintage, kommunicera med tillverkare och shoppingglada människor samt köpa och sälja. En hel värld av vackra ting! Idag hittade jag Mind the Book som är en butik där man kan köpa roliga halsband med litterära motiv. Jag fastnade för ett halsband som inte har litterära referenser (det enda) och känner att det skulle passa mig perfekt. Jag gillar ju indie och är (enligt vissa) en tant: