Jag har blivit utmanad av med huvudet tapetserat av ouppfyllda drömmar och hakar självklart på! Inser dock att mitt minne inte är riktigt så bra som det kanske borde vara och därför blir svaren på vissa frågor lite magra. Nåväl.

1) Vad gjorde du för tio år sedan?
Tja, jag bodde i Borås då också. Jag pluggade på högskolan och umgicks en hel del med utbytesstudenter (roligt och lärorikt!). Jag var korthårig (någon liknade mig vid Sonic the hedgehog…fast mitt hår var ju inte blått). Farmor dog. Jag försöker komma ihåg vilken musik jag lyssnade på då och om det hände något mer under 2002 men det dyker inte upp något i skallen. Märkligt!

2) Vad gjorde du för ett år sedan?
Famlade….och försökte få marken att sluta gunga.

3) Fem snacks du gillar:
Jag äter inte speciellt mycket snacks så jag väljer att räkna upp fem saker som jag gärna mumsar på:
Smågodis
Avokado
Choklad
Popcorn
Skumtomtar

4) Fem sånger du kan hela texten till:
Last Christmas – Wham
Everybody Hurts – R.E.M
Utan dina andetag – Kent
När du dör – Säkert
Sweet Dreams – Eurythmics

5. Fem saker du skulle göra om du blev mångmiljonär:
Betala av mina lån hos CSN
Resa
Köpa hus
Ge till familj och till välgörenhet
Shoppa

6. Fem dåliga vanor:
Äter för mycket godis
Biter på naglarna
Tidsoptimist
Har svårt för att göra en sak i taget
Funderar för mycket

7. Fem saker du gillar att göra:
Umgås med nära och kära
Gå på konserter
Läsa bra böcker
Se på bra filmer och tv-serier
Skriva

8. Fem saker du aldrig skulle klä dig i, eller köpa:
Det finns ganska så många sorters kläder som jag aldrig skulle klä mig i men om jag bara får räkna upp fem plagg så får det bli:
Onepiece
Gummi- eller lackkläder
Päls
Bikini
Tubtopp

9. Fem favoritleksaker:
Datorn
Stereon
TV:n
Xbox360
Kameran

10. Tio personer jag vill se göra den här utmaningen:
Åh, alla som känner sig manade!