Taggar

, , ,

De som läst den här bloggen ett tag känner till mitt intresse för fina nagellack. Oj, så många vackra och roliga lack det finns…och de blir bara fler! Om jag måste välja ett favoritmärke så får det nog bli China Glaze. Jag tycker att de är bra på att ta fram roliga kollektioner och deras lack har bra kvalitet.

Under 2011 har det varit populärt med glitterlack (iallafall bland de skönhetsbloggar jag följer) och det verkar som om trenden kommer att fortsätta. I januari 2012 lanserar China Glaze kollektionen ElectroPop som innehåller lack i härliga kulörer och de har blandat pasteller med mer knalliga nyanser. Electropop kommer även att innehålla ett glitterlack som fått namnet Techno. Så här ser nagellacken i Electropop ut och jag gillar nog Techno och Fuchsia Fanatic bäst:

Detta bildspel kräver JavaScript.