Jag känner mig ganska så oinspirerad ikväll så jag väljer att besvara en enkät som jag hittade hos Bokbabbel för ett tag sedan. Reglerna för enkäten går ut på att man ska besvara de olika frågorna med hjälp av titlar i ens bokhylla. Inte så himla lätt faktiskt! Vissa av  mina svar känns lite krystade men det kan inte hjälpas.

Hej! Är du nån?

Vem är du? Nattens barn

Hur önskar du att du kunde vara? Stark

Vad gör du helst en ledig dag? Akvarellmålning steg för steg

Beskriv ditt favoritdjur? Underdog

Hur ser du ut? Marilyn Manson (ehmm…tja enda likheten mellan honom och mig är väl ljus hy och mörkt hår men…)

Beskriv ditt humör idag? Killing yourself to live

Vad är viktigast i ditt liv? Tillsammans är man mindre ensam

Vad är helt oviktigt för dig? Svartkonster

Beskriv en plats du trivs på? I museets dolda vrår

Beskriv något du tycker är vackert? Kärlekens musik

Vad längtar du mest efter just nu? Vardagslyx

Vad längtar du inte alls efter? Snö