Jaha, så har jag bytt tema här i bloggen i g e n. Jag är medveten om att mitt ”ständiga” växlande mellan olika teman medför att den här bloggen ger ett rättså..ehm…spretigt intryck men what to do när WordPress spottar ur sig nya, snygga teman titt som tätt? För några år sedan (när den här bloggen precis startats) fanns det inte så många att välja mellan men nu.. Nåväl, det är väl inte hela världen eller? Ombyte förnöjer right?

Jag hittade en bloggutmaning för jättelänge sedan hos Tuffast av alla. Trist att läsa kanske men ganska kul att besvara!

4 tv-program jag ser: Damages, The Killing, True Blood och Mad Men

4 saker jag gjort idag: åkt buss, handlat mat, pressat ner mig i ett par jeans på H&M (shit…jag borde v e r k l i g e n börja äta bättre och röra mer på mig), lyssnat på Lykke Li

4 saker som jag längtar efter: att få ett bra jobb, att se en riktigt bra film, att gå på någon härlig konsert, kramas

4 saker på önskelistan: ett jobb (ehh dooohh!), konsertbiljett till Ane Bruns spelning på Trägårn, 24/7 Waterproof Liquid Eyeliner från Urban Decay i färgen Sabbath och Torbjörn Flygts senaste bok Outsider.

4 saker jag avskyr: krångel, negativa besked, energibrist (främst min egna då…) och trångsynthet