Nyckelring Design Lisa LarsonDet har hänt en hel del under sommaren men jag har liksom inte tillräckligt med inspiration för att skriva om det. Jag har varit i Roslagen med pojkvännen (Vaxholm var fint, vandrarhemmet kanon och Stig Lindbergs kaffekoppar på Gustavsbergs porslinsfabrik var snordyra), jag har varit på ännu en jobbintervju (och ska på en andra intervju för det jobbet så småningom) och umgåtts med fina vänner.

Under den närmaste veckan kommer jag inte ha tillgång till Internet så jag får helt enkelt vänta med att berätta utförligt om min sommar. ”Nej nej, vi kan inte vänta” säger ni. ”Det kan inte hjälpas” svarar jag (obs. ironin!).

Mitt finaste shoppingfynd hittills är en liten söt nyckelring i form av en katt. Lisa Larson har designat den och jag skulle gärna vilja ha mer föremål ur hennes produktion.