Taggar

, ,

Polly Summer BerriesNu är jag tillbaka i Borås och känner hur jag börjar ladda inför den kommande resan till Roslagen. Jag har bläddrat i broschyrer och letat lite info på nätet och jag tror att det kommer att bli härligt! Det verkar som att det finns hur mycket som helst att titta på där. Förhoppningsvis (om solen skiner) så sitter pojkvännen och jag på någon klippa och äter jordgubbar snart! Bigarråer eller glass går förstås också bra.

Kylskåpet var i stort behov av en påfyllning när jag kom till lägenheten så jag tog omedelbart bussen till närmaste mataffär (har lite dåligt samvete för den ligger på gångavstånd men jag ska promenera nästa gång…jag lovar!). Det kan ju vara ganska så trist att handla mat men det blev genast lite trevligare när jag såg att de fått in mitt favoritgodis (ett av dem iallafall): Polly Summerberries! Nam, nam! Det ska jag mumsa på ikväll när det äntligen är dags för andra säsongen av Damages.