Taggar

Åh, nu verkar det som att förkylningen äntligen gett med sig (så gott som iallafall)! Det känns skönt men jag önskar att jag kunde vara på lite bättre humör. Jag vill inte att detta ska bli ännu ett grinigt inlägg så jag väljer att inte berätta varför jag är ostadig. Det blir nog bättre snart.

I det förra inlägget så nämnde jag att jag var tvungen att ringa återbud till en jobbintervju (pg a feber och förkylning) men jag har ju inte berättat om hur det gick sedan! Jag var övertygad om att mitt återbud sumpat mina chanser men tack och lov så hade jag fel! De ringde igen och ville träffa mig! Vi bestämde en ny tid och kom överens om att jobbintervjun skulle ske i Göteborg. I torsdags var det dags för min nya chans och jag tycker faktiskt att jag gjorde så gott jag kunde…men tyvärr så fick jag inte jobbet. Det känns ju naturligtvis trist men det är ju helt meningslöst att sura! Jag har varit på två jobbintervjuer på en månad och det tycker jag är himla bra! Det borde ju betyda att det finns hopp för framtiden! Jag önskar bara att jag kunde bli lite kaxigare och inte bli så skärrad inför jobbintervjuer. Man ska ta saker på allvar men det finns ju gränser liksom.

Jag hade egentligen tänkt skriva om helt andra saker men ibland blir det inte som man tänkt sig. Här får ni lite skön musik från mina gamla favoriter Massive Attack: