Jag är fortfarande förkyld och nu är jag rejält less! Nysningarna har visserligen upphört men de har byts ut mot feber! Skit. Jag skulle ha varit på en jobbintervju idag men var tvungen att ringa återbud. Nu sitter jag här och håller tummen för att de ska ringa och be mig komma någon annan dag. Hoppas, hoppas…

Det här blir ett gnälligt inlägg men ibland så måste man bara få ur sig lite. Jag blev precis påmind om att Foo Fighters och Band Of Horses spelar på Stockholms Stadion imorgon. Åh, det hade varit helt fantastiskt roligt att få se dem live! Band Of Horses såg jag ju för ett år sedan men vill väldigt gärna höra och se dem igen! Jag får försöka förtränga att de uppträder i Stockholm imorgon…precis som jag försöker förtränga att Where The Action Is närmar sig… Här får ni senaste (?) videon med Foo Fighters och filmintresserade personer kanske ser vilken film de inspirerats av*?

*…för er som inte vet: ”Falling Down” från 1993 med Michael Douglas