Taggar

, ,

Jag får ju faktiskt skylla mig själv. När jag anger min e-postadress och tackar ja till att få nyhetsbrev från ställen som till exempel Adlibris, La Redoute, Ellos och CDON så är det ju självklart att frestelserna kommer att öka markant. Nu har det hänt (igen kanske jag måste tillägga).

För några dagar sedan så fick jag ett mail från Adlibris där de meddelade att man under en begränsad tid kan köpa tre pocketböcker för 99 kr. Det är ju onekligen ett mycket bra pris och jag började att vackla. Å ena sidan så har jag tre fulla bokhyllor därhemma med mängder av härliga böcker som jag inte läst. Å andra sidan så är det ju så himla roligt att läsa! Jag borde kanske ha slängt det där mailet när jag fick det och sedan glömt bort det men det gjorde jag inte. Det gick att stå emot frestelsen i några dagar men tillslut så föll jag .

Efter att ha letat mig igenom det bokurval som fanns med i erbjudandet så valde jag följande godbitar: