Taggar

, , ,

Åh, nu börjar fjärilarna fladdra i magen på mig! Jobbmässan närmar sig och jag börjar bli nervös! Skit också! Idag har jag försökt förbereda mig lite och det kanske är det som gör att jag känner mig skärrad. Jag har sett över mitt presentationsbrev, kollat upp de olika företagen som kommer att vara representerade på mässan (de flesta söker tyvärr ingenjörer av olika slag men man vet ju aldrig…), anmält mitt intresse till två föreläsningar och börjat fundera på vad jag ska ha på mig för kläder. Hjälp! Det kanske är dumt att grubbla för mycket? Tricket kanske är att slappna av och att gå dit med ett öppet sinne? Det brukar faktiskt fungera bäst för mig när jag ”stänger av” alla grubblerier och bara gör (om ni förstår hur jag menar). Jag lyckas inte alltid men ibland så…

På fredag släpps äntligen L.A Noire och jag känner mig väldigt nyfiken på spelet! Jag har sett några trailers och de bådar gott! Visserligen så var jag jättepepp inför Alan Wake och blev lite besviken men L.A Noire kanske är bättre? Alan Wake har väldigt snygg grafik men jag upplever det som svårmanövrerat… Mina förväntningar inför releasen av Alan Wake var kanske orimligt höga så jag försöker att vara lite mer sansad när det gäller L.A Noire. Jag har förhandsbokat L.A Noire hos CD WOW och hoppas verkligen att jag slipper tullavgift!