Dagens vill ha: egentligen samma som de senaste gångerna jag skrivit en Dagens men just nu känns det som att jag behöver sinnesro mest…
Dagens händelse: det vill jag inte skriva här… (inte ännu iallafall)
Dagens låt: ”Come Saturday” med The Pains Of Being Pure At Heart
Dagens klädsel: kakigröna byxor från H&M, svart t-shirt och svarta Converse
Dagens smink: primer, foundation, concealer, löspuder, rouge, ögonprimer, ögonskugga, kajal och mascara. Märken: MAC, Clinique, The Balm, Isadora, Make Up Store och Urban Decay.
Dagens nagellack: guldgrönt, lite metalliskt från Maybelline MNY (nr 757)
Dagens humör/sinnestillstånd: ………….
Dagens irritationsmoment: saker som krånglar!!
Dagens köp: ett fint armband från Indiska, ett par svarta pilotglasögon och en klänning från Gina Tricot (i en mindre storlek  än vad jag trodde att jag skulle behöva! Najs!)
Dagens planer: leta jobb, laga mat, kanske spela lite xbox360 och se på tv