Jag har bara hunnit ungefär halvvägs med mina länkkärlekinlägg men känner redan att jag börjar tröttna… Det blir liksom lite tjatigt! Fast å andra sidan så sporrar det mig ju att skriva något här i bloggen varje dag. Nåväl, skam den som ger sig!

Idag har jag ätit årets första ”utomhusglass” (ibland får man hitta på ord) och strövat omkring lite planlöst på stan. Det var ganska så trivsamt men jag känner att det var alldeles för varmt med stickad bomullströja och jeans! Typiskt mig! Jag lyckas nästan aldrig klä mig rätt. I åtta fall av tio klär jag mig för varmt och det är först på senare år som jag börjat klä mig ”normalt” när våren och sommaren kommer. Med normalt menar jag klänning, ärmlöst och barbent (nja..det sista har jag väl inte lyckats helt med ännu). F-n, jag är över 30 och har fortfarande komplex! Det känns som att jag borde kommit över dem vid det här laget!

Nu var det ett tag sedan jag publicerade en ”Dagens” så here we go:

Dagens vill ha: ett jobb, sinnesro och biljetter till Where the Action Is och/eller Way Out West (samma önskemål som sist alltså)
Dagens händelse: att det är så varmt ute!!
Dagens låt: ”Beautiful Freak” med Eels
Dagens klädsel: blå jeans, fiskartröja, röda Converse
Dagens smink: primer, foundation, concealer, löspuder, rouge, ögonprimer, ögonskugga, kajal och mascara. Märken: MAC, Clinique, The Balm, Isadora, Stila och Urban Decay.
Dagens nagellack: inget alls faktiskt!
Dagens humör/sinnestillstånd: splittrad och velig
Dagens irritationsmoment: att jag blir stressad så himla lätt nuförtiden!!
Dagens köp: glass, Amelia Vår och Max Factor Lip Tint (#1 Pink Petal)
Dagens planer: leta jobb, laga mat, kanske spela lite xbox360 och se på tv