Dagens länkkärlek är Lady Dahmer som är ”en feministisk småbarnsmorsa med orakade armhålor” (enligt bloggbeskrivningen). Natashja, som skapat bloggen, skriver tänkvärda inlägg om genus och vardagsliv m.m. I veckan uppmärksammades hon och hennes blogg när hon skickade in en tävlingsbild på sina håriga ben till Gillettes tävling (bilden fick väldigt många röster men togs ändå bort av Gillette). Helt sjukt att ett par orakade kvinnoben kan väcka så många känslor hos folk! Det borde inte spela någon roll om en kvinna väljer att vara naturlig eller följa normen och raka bort sitt hår. Hur jag gör? Tja, jag är feg och väljer en mellanväg…vilket innebär att jag rakar benen när jag ska ha kjol och vara barbent (vilket jag nästan aldrig har/är).  Jag har inte följt hennes blogg speciellt länge men gillar henne av flera anledningar. Två av dem är att hon inte bangar för att skriva vad hon tycker och att jag ofta håller med henne i hennes åsikter.