Taggar

, , ,

Idag gör jag den sista arbetsdagen på min nuvarande arbetsplats och det känns jätteskumt. Å ena sidan ser jag framåt, känner mig rättså peppad att söka mig vidare och tror att allt kommer att ordna sig. Å andra sidan känner jag en växande panik och försöker mota det dåliga självförtroendet som vill ta över. Det mest konstruktiva jag kan göra är nog att klamra mig fast vid de ljusare tankarna…vi får se hur det går.

Jag besökte Lindex Shop Online igår och nu vet jag vad jag vill köpa för presentkortet jag fick i december! De har fått in en jättefin omlottklänning med mörkblå botten och vita prickar. Åh, vad jag är svag för prickar! Tänk vad fint det vore med ett par vita leggings (ok…treggings eller jeggings eller vad f-n det nu heter) och ett par vita sneakers till! Vill man inte ha vita leggings/treggings så funkar det ju med mörkblå också…eller att vara barbent för de som lyckas få solbrända ben.