Jag är så himla trött på vintern! Med risk för att vara lite tjatig…men det räcker nu! Vill inte ha mer snö, halka och kyla! Jag längtar efter fågelkvitter och ljumma vindar!

Tiden går så fort och ändå så långsamt. Om tre veckor gör jag min sista arbetsdag på mitt nuvarande jobb och det känns helskumt. Försöker intala mig att det inte nödvändigtvis måste vara något negativt och att jag ska se det som en möjlighet till något nytt och bra…men just idag har jag svårt att tänka så. Det känns mest otäckt och jobbigt. Suck. Jag skulle så gärna vilja bli lite kaxigare och mer självsäker! Det skulle alldeles säkert göra tillvaron lite enklare!

Dagens vill ha: biljetter till Where The Action Is, Way Out West och till spelningen med Foo Fighters, Band Of Horses och Biff Clyro.
Dagens låt: ”I Follow Rivers” med Lykke Li (hennes senaste skiva är ju jättebra!!)
Dagens klädsel: svarta jeggings, svart långkofta, svart- och vitrutig klänning/tunika.
Dagens smink: primer, foundation, concealer, löspuder, rouge, ögonprimer, ögonskugga, kajalpenna och mascara. Märken: MAC Cosmetics, Max Factor, Make Up Store och Urban Decay.
Dagens doft: Apoliva Body Soufflé med doften gröna frukter. Får mig att lukta som en godispåse…
Dagens humör/sinnestillstånd: trött och lite disträ
Dagens irritationsmoment: att jag saknade åtkomst till jobbets databassystem! Det visade sig att han som har hand om det trodde att jag redan slutat och därför avregistrerat mig! Morr!
Dagens planer: jobba, besöka vårdcentralen, hämta ut ett paket på KICKS (MAC Wonder Woman lipglass…iihh!) och åka till lilla mamma.