Taggar

, , , , ,

Var är du?? Jo, jag inser att vi bara är i början av mars men ändå…du kan väl skynda dig lite? Det är så jobbigt med dessa halkiga gator och den skitiga snön! Längtar efter sol och fågelkvitter, krokusar och snödroppar i rabatterna och att få vandra omkring i mina Converse. Nåja, du kommer ju förr eller senare men snälla välj förr!!

Just nu sitter jag och lyssnar på ”Celebrity Skin” med Hole via Spotify. Jag har aldrig hört albumet i sin helhet förut och jag vet inte riktigt vad jag ska tycka. Musiken pendlar mellan att vara fantastiskt bra och lite…jobbig. Hmmm, jag får väl lyssna lite till helt enkelt. För en stund sedan lyssnade jag på en låt med Madonna som jag aldrig hört förut: ”To Have And Not To Hold”. Jättebra ju!! Jag ska genast ta reda på om resten av ”Ray Of Light” (som låten finns på) är lika bra!

Tja, vi tar väl en dagens också:

Dagens vill ha: ”Juliet, naked” av Nick Hornby
Dagens låt: ”To Have And Not To Hold” med Madonna
Dagens klädsel: svarta byxor och en vinröd tunika med broderier
Dagens smink: primer, foundation, concealer, puder, rouge, ögonprimer, ögonskugga, kajal och mascara. Märken: MAC Cosmetics, Make Up Store, Urban Decay, NYX Cosmetics och Max Factor.
Dagens doft: ”Aqua” av Puma (som vanligt)
Dagens humör/sinnestillstånd: trött
Dagens irritationsmoment: att det gör så j-a ont i mina ben när jag går!! Det börjar liksom i/kring fotknölarna och strålar uppåt… Jag bytte till mina walkingskor igår men än så länge känns ingen skillnad..
Dagens planer: jobba, leta jeans på Lindex (om benen tillåter) och eventuellt städa