Taggar

, ,

Shit vad det är jobbigt när tankarna bara snurrar i skallen! Jag önskar verkligen att jag kunde lära mig att ta en sak i taget, leva i nuet och att inte stressa upp mig över allt och inget! Det känns som att en massa energi tas ifrån mig och läggs på saker som kanske är helt onödiga eller som iallafall inte borde kräva så mycket tankeverksamhet. Suck.

Det var länge sedan jag publicerade en ”Dagens” här i bloggen så det får bli en sådan idag!

Dagens vill ha: ett par mellanblå jeans (inte tajta och inte vida – verkar himla besvärligt att hitta!!)
Dagens klädsel: svarta byxor, svart och rödrandig långärmad tröja, svart kofta
Dagens smink: primer, foundation, concealer, rouge, ögonprimer, ögonskugga, kajal och mascara. Märken: MAC Cosmetics, Make Up Store, Urban Decay och Max Factor.
Dagens doft: ”Aqua” från Puma
Dagens humör: splittrad (om det nu kan kallas för humör)
Dagens låt: ”Fix Up, Look Sharp” med Dizzee Rascal
Dagens planer: jobba, besöka Zaxendos för klippning, ringa AEA, se ett eller två avsnitt av Buffy.