Taggar

Idag känner jag mig både seg och otålig på samma gång och jag vet inte riktigt varför. Ute skiner solen och jag längtar efter att ströva omkring i naturen tillsammans med min kamera. Det kanske vore en trivsam sysselsättning i eftermiddag?

Jag har bestämt mig för att vänta med att köpa Friskis & Svettis-kort. Det har gått för lång tid på den här terminen. Känns inte speciellt lockande att betala nästan tusen kronor och veta att man gått miste om två månader. Borde ha skaffat kortet i januari känner jag. Skit också. Jag hoppas att jag kommer att ha råd att köpa ett till höstterminen. Frågan är nu hur jag ska få motion (och förhoppningsvis skaffa mig någon form av kondition)? Promenader är ju ett sätt och att besöka simhallen ett annat. Vi får väl se vilket det blir…

Häromdagen fick jag ett kul tips om ett nytt sätt (ja för mig iallafall) att använda Spotify! Det går ut på att man ansluter sitt Spotify till Facebook, publicerar låtlistor man komponerat samt får ta del av andras låtskatter! Jättekul! Helt plötsligt öppnas en hel värld (ok, jag tar kanske i lite nu) av musik! Tack vare detta kan man både se vad bekanta lyssnar på och upptäcka musik som man kanske inte skulle ha hittat annars! 

Dagens låt får coola Adiam Dymott stå för: