Spänningen är olidlig (ironi)! Nu kommer del tre i enkäten:

67. Vad är det för färg på din tandborste? Den är vit, blå och lila.

68. Hur imponerar man på dig? Folk som gör saker man inte förväntar sig att de ska göra (positiva saker såklart). Blir imponerad av osjälviskhet och hjälpsamhet utan baktankar.

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? Mamma eller min pojkvän.

70. Har du någon piercing? Jag har hål i öronen.

71. Din största vinst? För några år sedan så vann jag en hotellvistelse för två + konsertbiljetter till Per Gessle. Det mystiska är att jag har svårt att tro att jag ens skulle delta i en sådan tävling! Jag sålde vinsten till en arbetskamrat och fick råd att gå på Way Out West istället.

72. Civilstånd? Flickvän

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Aftonbladet, Expressen, Bloglovin, Tradera, Facebook plus ett gäng bloggar.

74. Är du fåfäng? Javisst

75. Ångrar du någonting du gjort? Absolut

76. Är du för ung för att äga vinylskivor? Eftersom det fortfarande går att få tag på vinylskivor så kan väl ingen svara nej på den frågan eller? Men jo…jag minns när det bara fanns vinylskivor och kassettband ja…

77. Vilket är ditt drömjobb? Bibliotekarie

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Oj, det finns många saker! Det jag spontant kommer att tänka på är utlandsresor. Jag var i Danmark för ungefär sju år sedan och i Italien för femton år sedan…

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv? Ett marsvin och två kaniner (tillsammans med syrran).

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? Jag har tinnitus, drömmer om att få se Taj Mahal någon gång och hade glasögon under en period som liten (slarvade dock med att använda dem eftersom jag var för bekväm av mig).

81. Svär du ofta? Nej det tycker jag inte.

82. Sverige när det är som bäst? Sommar och vacker natur.

83. Kan du åka slalom? Nej och jag känner mig inte lockad att lära mig det heller.

84. Vad har du ätit i dag? Filmjölk, smörgås och yoghurt.

85. Vad har du för utbildning? Ja, förutom grundskola, gymnasium, folkhögskola och komvux så är jag nästan färdigutbildad inom Biblioteks- och informationsvetenskap (högskola).

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Öronen

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Får jag bara nämna en enda?

88. Vilken är din bästa egenskap? Jag är snäll (alldeles för snäll ibland).

89. Vilken är din sämsta egenskap? Jag är tidsoptimist.

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? Det finns många intressanta historiska personer men just nu kommer jag bara på Rosa Parks.

91. Saknar du något? Javisst

92. Är det viktigt att fira födelsedagar? Ja, absolut! Det är väl aldrig fel att göra vardagen lite festligare?

93. Vad gör dig ledsen? Tja, listan kan göras lång! Orättvisor, svek och sorg är bara några exempel.

94. Vad gör dig glad? Åh, det kan ju vara så mycket. Det jag spontant kommer att tänka på är musik, kärlek och inspiration…

95. Har du varit gift eller förlovad? Nej

96. Vad ska du göra i helgen? Jag ska umgås med mamma och förhoppningsvis läsa en del (både plugg och för nöje).

97. Vad är det knasigaste du gjort? Det berättar jag inte här…

98. Vad har du för laster? Jag äter för mycket godis och shoppar nog lite mer än vad jag borde…

99. Vem är din förebild? Mamma

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Dricka en kopp kaffe till.