Jag hittade en bloggutmaning häromdagen med hundra frågor som man ska svara på. Det blir ju lite tradigt att läsa alla på en gång så därför har jag delat upp allt i tre inlägg.

1. Hur gammal är du om fem år? 39

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Mina arbetskamrater

3. Hur lång är du? 166 cm tror jag…

4. Vilken är den senaste filmen du sett? ”Wallander: Skulden”…så himla dålig! Ångrar verkligen att jag inte valde ”Sherlock” istället!!

5. Vem ringde du senast? Mamma

6. Vem ringde dig senast? Pojkvännen

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Hej, vill du kunna surfa mobilt och skicka mms är det viktigt att du sparar de nya inställningarna som snart skickas till dig. Mvh, Telia

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Åh, det beror på humör och tillfälle.

9. Favoritgrönsak? Broccoli  

10. När såg du senast din mamma? För ungefär en vecka sedan (en vecka och tre dagar om man ska vara petig).

11. Vilken ögonfärg har du? Blå

12. När vaknade du i dag? Alldeles för sent dvs. 07.15.

13. Vilken är din favoritjulsång? Tufft val, det finns ju så många fina! Det får nog bli ”O, helga natt” tror jag.

14. Vilken är din favoritplats? På en klippa vid havet

15. Vilken plats föredrar du minst? Akuten

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag har ingen som helst aning… förhoppningsvis så bor jag i ett härligt hus och har ett trivsamt jobb!

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Jag var ganska mörkrädd så det dröjde länge innan jag vågade sova utan att ha någon lampa tänd.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Det var nog när jag såg ”Cougar Town” igår.

19. Hur stor är din säng? Ehmm… jag är faktiskt osäker på måtten.

20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Alltid med nattlinne (om det inte är sommar och skitvarmt).

22. Hur många kuddar har du i sängen? Två

23. Hur många landskap har du bott i? Ett

24. Vilka städer har du bott i? Den enda staden som jag bott i är Borås (har bott i Mölnlycke också men det är ju knappast en stad).

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Beror ju på väder och situation såklart!

26. Är du social? Både ja och nej. Ibland vill man ju vara ensam och ibland så är det trevligt med sällskap.

27. Vilken är din favoritglass? Just nu är jag lite extra förtjust i dajmglass.

28. Vilken är din favoritefterrätt? Äppelkaka med vaniljsås, prinsesstårta eller cheesecake…

29. Tycker du om kinamat? Javisst

30. Tycker du om kaffe? Absolut

31. Vad dricker du till frukost? Ett glas filmjölk

32. Sover du på någon särskild sida? Vänster

33. Kan du spela poker? Nope