Taggar

, , ,

Dagens vill ha: semla!!!
Dagens klädsel: svart långkofta, svart t-shirt, kakigröna armébyxor + långt halsband från H&M
Dagens smink: samma som alltid fast idag har jag ”Dagger” från Make Up Store och ”Yoghurt” från NYX Cosmetics på ögonen + ”Space Cadet” från Orly på naglarna.
Dagens humör/sinnestillstånd: trött, splittrad och sorgsen
Dagens dummaste: man borde kanske bli förbannad och överraskad men tja läs här
Dagens sjuka: läs här
Dagens händelse: att jag får ny arbetsplats på fredag! Det är ju inte så dramatiskt som det låter- folket på mitt våningsplan ska flyttas till våningen ovanför.
Dagens låt: ”Undisclosed Desires” med Muse
Dagens köp: förhoppningsvis en riktigt bra sport-bh
Dagens längtan: att få börja använda mina Converse igen (vill ha vår nuu!)
Dagens planer: jobba, handla mat, lämna tillbaka bok på högskolebiblioteket, jaga sport-bh (om jag hinner) och se avslutningen på ”Bibliotekstjuven”.