Taggar

, , , , ,

I väntan på att jag ska bli inspirerad att skriva ett inlägg som åtminstone är skapligt intressant så får det bli en dagens:

Dagens vill ha: en semesterresa hit
Dagens klädsel: svarta byxor och svart tunika med beiga broderier (från Indiska) 
Dagens smink: jag varierar mig sällan…så primer, foundation, concealer och löspuder från MAC, rouge och ögonskugga från Make Up Store, ögonprimer och kajal från Urban Decay, mascara från Max Factor och läppbalsam från Eyeko
Dagens humör: trött, sorgsen och splittrad 
Dagens doft: jordgubbsdoften från mitt läppbalsam (eller tja..det luktar nog mer som godis men ändå)
Dagens låt: ”Evening Kitchen” med Band Of Horses  
Dagens köp: biljetter till Hindi Zahra:s spelning i Göteborg (fast jag har ju bara reserverat dem än så länge)
Dagens saknad: pappa såklart (så det gör ont)
Dagens dummaste: författarbråket mellan Björn Ranelid och Peter Englund
Dagens planer: jobba, träffa pojkvännen och förhoppningsvis köpa en dator åt mamma, handla mat och eventuellt börja ta bort julsaker