Taggar

, , , , ,

Dagens vill ha: sömn (sov jättedåligt i natt igen) + biljetter till Säkerts konsert i Göteborg den 11 mars.
Dagens klädsel: svarta byxor, röd långärmad t-shirt med svarta ränder, svart kofta
Dagens smink: samma som vanligt fast idag har jag ögonskuggorna ”Muffin” och ”Dagger” (från Make Up Store) + eyelinern ”Stash” (Glide on eye pencil från Urban Decay).
Dagens nagellack:Vampira” från Eyeko
Dagens låt: ”Passagerare” med Kent
Dagens dummaste: sajten som uppmuntrar till otrohet. Läs om den här.
Dagens roligaste: senaste Youtube-fenomenet Keenan (humor eller lyteskomik?)
Dagens förhoppning: att Fable III ligger och väntar på mig när jag kommer hem (ja, jag föll för frestelsen…dumma mig)
Dagens planer: jobba, eventuellt promenera hem (inte buss alltså!!) och sedan gäspa framför CSI senare under kvällen