Idag blev jag påmind om att det bara är knappt två månader kvar till jul!! Shit! Det är ju inte så lång tid! Jag blev lite skakad faktiskt. Vi började prata om det på jobbet eftersom radion spelade julmusik! Det känns ju extremt tidigt! Vill inte höra sådan musik förrän i  slutet av november (som tidigast)! Jag tycker om julens högtider och de betyder mycket för mig men…julmusik redan nu är inte okej!

Mina förhoppningar inför julen i år är faktiskt ganska så blygsamma. Det kanske låter otroligt men det jag helst vill är att få umgås med de närmaste och ha det lite mysigt. Äta gott och bara vara nära. Jag ska inte hyckla…det är naturligtvis roligt med julklappar men absolut inte det viktigaste. Antingen så håller jag på att bli vuxen (vad det nu innebär) eller så har de senaste årens händelser helt enkelt fått mig att inse vad som betyder mest.