Skit också. Jag känner att en förkylning ligger och lurpassar på mig. Hoppas innerligt att den kommer av sig och att det inte blir mer än så här (dvs. lite skav i halsen, trötthet och lite matthet). Det är ju jobbigt men uthärdligt menar jag.

Helgen blev väl inte riktigt som jag tänkt mig (eller som jag hade hoppats rättare sagt). Lägenheten är äntligen städad och merparten av allt pappersskräp är buret till återvinningen men…jag har inte pluggat så mycket som jag hade behövt. Hade även trott att jag skulle se någon bra film men så blev det inte heller. Ah well. Den här veckan måste jag försöka ta mig samman vad det gäller pluggandet. Jag säger ju det heela tiden men åh jag måste. The pressure, the pressure!!!

Idag testar jag ”Indigo” från Eyeko på mina naglar och det är inte så tokigt faktiskt! Jag kände mig lite knasig när jag beställde det men det är finare än vad jag trodde att det skulle vara. Mörkblått med en lite metallisk glans (tycker jag iaf). Fint!