Taggar

, ,

Jag har hittat lösningen på mysteriet! I förrförra inlägget skrev jag ju om sökmotortermer och om hur konstigt jag tyckte det var att någon hittat hit med hjälp av ordet tomtemus. I inlägget påstod jag även att jag aldrig använt det ordet i bloggen men det har jag visst! Den 16 december 2008 skrev jag ett inlägg om julklappstips och berättade bland annat om en söt tomtemus som jag hittat i en webbshop. Där ser man!

Nu är mina röda Converse ääntligen på väg! Jag har fått mail från Ellos och skorna bör vara hos mig någon gång i nästa vecka! Jisses som jag har väntat på dem! Kängorna beställdes i början av maj och nu har vi passerat halva september! Det är alldeles på tok för lång leveranstid men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! Hrrrmmm..

Jag har gjort en spontanansökan (på ett jobb) via telefon för första gången i mitt liv!! Vågar inte hoppas på att det ska leda till någonting (eftersom de inte har någon tjänst just nu) men jag gjorde det iallafall! Det kändes inte som att jag gjorde bort mig alltför mycket. Nu har de mitt namn och mitt nummer åtminstone och så får vi se om något dyker upp. Stort steg för mig! Hoppas att jag kommer ha lättare för att ringa sådana samtal i fortsättningen!