Taggar

, , ,

Kosmetikkedjan KICKS öppnade nyligen sin webbshop och blev därmed Sveriges första auktoriserade nätåterförsäljare av märken som tidigare varit lite krångliga att få tag på (för många som bor i småstäder eller på landsbygden iallafall). Jag har anat (efter att ha läst i ett flertal bloggar) att det är många som är glada över att KICKS öppnat webbshop. Märken som MAC Cosmetics och Make Up Store finns inte i alla städer men numera (tack vare KICKS) kan alla som gillar dem beställa via nätet. Make Up Store finns här i Borås men vill man ha prylar från MAC så måste man ta sig till Åhléns i Göteborg.

Hittills har jag hunnit beställa två gånger från dem (inte så ekonomiskt men..) och var faktiskt den första som hämtade ut produkter i KICKS fysiska butik här i Borås. Jag måste säga att jag är imponerad av leveranstiden! Om jag beställer på en onsdag så kan jag hämta ut varan/varorna på fredagen i samma vecka. Det tycker jag är riktigt snabbt! Kul och det gör ju att man gärna handlar igen!