kaffeI natt sov jag verkligen uruselt och det känns idag! Hatar sådana nätter när man bara ligger och vrider sig som en liten kålmask. F-n. Tankarna snurrar, hur man än ligger så känns det obekvämt, tröttheten försvinner och man blir mer och mer otålig. Tillslut blev jag så frustrerad att jag gick upp, drack ett glas mjölk och tittade lite på tv men det enda som det resulterade i var att jag blev mer stressad.

Orsakerna till sömnproblemen i natt är förmodligen många. Två av dem var dels att jag sov för länge på söndagen (dumma, dumma mig..men vill man inte gå upp så vill man inte) och att jag var orolig för att försova mig. Det skulle nämligen komma en karl och reparera telefonerna i lägenheten. Det sista var rätt fånigt att stressa upp sig för. Jag försov mig inte och var till och med nästan färdig att gå hemifrån när han kom (07.05). Lite ”imponerad” av mig själv faktiskt eftersom jag är seeegare än vanligt på morgonen. Nåväl.. det lär bli många koppar kaffe idag så när arbetsdagen är slut så är jag nog både trött o c h speedad.