Taggar

, , , ,

Jag har nog egentligen shoppat lite för mycket under sommaren och borde kanske införa köpstopp men… när sådana här vackra ting frestar så är det svårt att stå emot. Om jag är på dåligt humör så är min motståndskraft extra svag. Den här veckan har jag fallit för:

  • Naked Palette från Urban Decay – 12 ursnygga ögonskuggor i mycket användbara nyanser + UD:s populära ögonprimer (Obs. Jag hittade den via eBay och vet inte ännu om jag vinner auktionen eller ej)
  • Chicago av Alaa al-Aswany. Hoppas att boken är bra – jag erkänner villigt att det vackra omslaget påverkade inköpet
  • Mörkblå tröja med röda ränder från Bon á Parte.

Detta bildspel kräver JavaScript.

Ps. Har precis upptäckt att man kan göra bildspel med WordPress! Coolt men hur redigerar man storleken? Tycker att det blir onödigt stort… Ds.