Taggar

,

Zanzlöza zmyckenFörsta dagen efter semestern. Min hjärna stretar emot, allting går långsamt och jag känner mig inte speciellt kreativ. Nåväl, det vänder väl snart och rätt vad det är så kryllar det av idéer i skallen och jag vräker ur mig fyndiga formuleringar. Yeah, right… Jag håller tummen för att det ska bli så!

Innan jag sätter igång och skriver ”på riktigt” här i bloggen så mjukstartar jag med ett tips. En av mina favoritbutiker – Zanzlöza Zmycken – har numera en webbshop! Himla trevligt! De har så många fina smycken i olika färger och former! Det känns dock lite jobbigt att de inte lagt in hela sortimentet i sin webbshop (jo jag vet att det kanske är omöjligt) eftersom jag är så sällan i Stockholm. I fredags besökte jag deras fysiska butik på Jakobsbergsgatan 9 (ligger nära Stureplan) och där finns verkligen mycket att välja på! Tillslut lyckades jag begränsa mig till ett par örhängen och en jättefin ring men det hade kunnat bli mer. Nåväl…deras webbshop är iallafall en bra nyhet!