Läs om ni orkar…

Vilken svordom använder du mest? Fan och k..en.

Äger du en iPod? Ja (my preciousssss)

Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 06.05 (men tyvärr så finns det ju en snooze-knapp)

Hur många resväskor äger du? Två stycken (om man inte räknar tygväskor)

Använder du flip-flops? Ja, fast bara när ingen ser mig

Var köper du dina matvaror ifrån? Oftast ICA City i Borås

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ja

Vilken var den senaste filmen du såg? The Jane Austen Book Club

Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? En vän

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En resa (fast det beror ju på hur mycket jag vann)

Har någon någonsin kallat dig lat? Javisst

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? ”High Violet” med The National

Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Band Of Horses

När var senast någon stötte på dig? Oj, det minns jag inte. Skulle nog inte fatta om någon gjorde det…

Vad åt du till middag senast? Äter sällan middag…det blir smörgåsar när jag kommer hem.

Använder du huvtröjor? Javisst, gärna

Kan du vissla? Ja

Vem var den senaste som ringde dig? Pojkvännen

Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Pariserhjulet (men jag gillar inte åkattraktioner)

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Ja

Vilket riktnummer befinner du dig i? 033

Tittade du på tecknat när du var liten? Självklart!

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Det närmaste är Knalleland (men hur stort det är vet jag inte)

Hur många syskon har du? Ett

Är du blyg inför det motsatta könet? Oftast inte

Vilken film kan du alla replikerna till? Ingen

Äger du några band t-shirts? Javisst, flera stycken

När flög du senast? Har aldrig flugit

Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4 stycken

Läser du för skojs skull? Självklart!

Pratar du några andra språk? Engelska plus pyttelite tyska och franska

Diskar du din egen disk? Ja, allt som inte diskmaskinen tar

Har du gråtit offentligt? Ja

Har du en stationär dator eller en laptop? En stationär

Försöker du alltid lära dig nya saker? Ja så ofta jag kan och orkar

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Lite lockad av tatueringar men det är inte troligt att jag kommer att göra någon

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Nej

Kan du kasta macka? Nej

Har du någonsin varit på Jamaica? Nej, tyvärr

Vad har du med dig in på bion? Sällskap + popcorn eller godis

Vem var din favoritlärare och varför? Min klassföreståndare på gymnasiet tror jag. Hon var både snäll och duktig på att lära ut. Vi hade respekt för henne men jag tror att alla såg henne som en kompis också.

Har du dejtat någon av en annan religion? Ja

Vad har du för väder? Grått och regnigt

Har du en blogg? Eh, ja.. Doohh..

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Svenska och bild

Gillar du att flyga? Har aldrig flugit så det vet jag inte.

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Snäll, humor, ärlighet, empati, intelligens

 När sov du senast på golvet? Oj, det var så länge sedan att jag inte minns när det var

Vilken är din favoritdrink? White Russian

Gillar du din boendesituation? Ibland och ibland inte

Vilken är din mammas hemstad? Hemsjö (inte en stad men…Alingsås känns inte rätt att säga heller)

Din pappas hemstad? Slottsbron (fast det är ju knappast en stad)

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Vet inte men jag sover alldeles för lite.

Är dina dagar fullbokade och stressiga? Fullbokade – nej. Stressiga – ibland.

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Inte ofta men det förekom

Vilken är din favoritfrukt? Jordgubbe eller smultron (det är väl bär egentligen men..).

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Njae

Hur gammal blir du nästa födelsedag? Ehrrmmmm… I´d rather not say..

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Ja, lite för petig kanske

Tror du på liv på andra planeter? Nej

Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Riktigt arg? Blir sällan riktigt arg

Tror du att Gud är man eller kvinna? Tror inte på Gud

Vad var det senaste du åt? Pasta

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Det beror mer på personlighet än kön huruvida man kommer överens eller ej.

Hur valde dina föräldrar ditt namn? Jag tror att de helt enkelt tyckte att det var fint

Gillar du senap? Ja

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Det kommer att ordna sig, det kommer att ordna sig, det kommer att ordna sig…

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Aldrig i livet!!

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Kan inte komma på någon, däremot så finns det ju många som jag skulle vilja likna!

Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Tja, Tradera hör väl till eBay? I så fall Cover All Mix från Make Up Store.

Tycker du om att krama folk? Ja, det är härligt!

Skulle du säga att du är trendig? Hahahahah, knappast 

Äger du en digitalkamera? Ja

Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Någon liknade mig vid Shannon Doherty (utseendemässigt) en gång.

Stör det dig om någon säger att de ska ringa men inte gör det? Ja!!

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? ”Den stenade kvinnan” av Freidoune Sahebjam

Tycker du att du är attraktiv? Hahaha, knappast.

Vad är du allergisk mot? Myggbett ibland.

Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Ja

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Adam tror jag.. (eller var det Anders tro?)

Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? Alla!