Tiden går så fort! Nu är det redan februari och på något sätt känns det som att det är nu det nya året börjar – på riktigt.

Det händer en hel del den här månaden! Jag ska börja på akvarellkurs (materialkostnaden får mig fortfarande att vackla men jag tror att jag ska gå) och jag ska börja träna igen (johoodå det ska jag visst det). Den 13 februari bär det av till Sticky Fingers för att se/lyssna på Grand Archives och i slutet av månaden ska några kompisar och jag gå på någon sorts ”inspirationskväll” i Alingsås. Jag trodde väl aldrig att jag skulle delta i något sådant, men det kanske kan vara nyttigt. Man ska ju vidga sina vyer sägs det. Sist men inte minst – den 22 februari börjar högskolekursen som förhoppningsvis ska få mig att bli färdig med min magisteruppsats! Åh, hoppas att den hjälper och inspirerar så mycket att jag blir av med skiten! Men jag är lite nervös…tänk om det tycker att jag ska börja om?! Skriva om något helt annat – min uppsats är ju trots allt inte speciellt ”färsk” (även om jag tror att jag skulle få ungefär samma resultat om jag gjorde undersökningen idag)!! Iiihhhh.. Fast innan den 22 februari så vore det väldigt bra om jag kunde slutföra den där marknadsföringskursen (har både uppgifter och projektarbete som ska utföras och lämnas in) – det känns kass att jag inte gjort det ännu men jag hoppas att min ork börjar återvända så smått nu.

Just idag orkar jag inte ta tag i någonting. Är superförkyld och snorar samt nyser som en liten stolle. Det kliar i halsen också vilket gör mig lite stressad. Vill inte ha rethosta!! Ids inte gör någonting alls! Fick för mig att jag skulle slötitta på tv – då funkar inte en enda kanal!! Jo, ettan, tvåan, fyran och sexan men ingen annan!! Skit! J-a vinter och det ska jag tydligen komma ännu mer snö!