Taggar

,

Nu har jag börjat smälta intrycken av Depeche Mode-konserten och det börjar nästan kännas lite overkligt att jag sett/hört dem live. Det är första gången för mig så jag har ingenting att jämföra med…vet liksom inte om de har gjort bättre eller sämre konserter. Jag är väldigt glad att jag äntligen varit på en DM-konsert, tycker att Gahan och Gore sjunger underbart (Gahan är ju iof intressantare) och att den äldre musiken är bättre än den nyare. Sammanfattningsvis: konserten växlade mellan bra och fantastisk tycker jag! Och en sak till…tyckte kanske att Dave Gahan såg lite härjad ut (inte så konstigt iof) men han har fortfarande det.

Jag hittade precis ett videoklipp på YouTube där någon sammanfattat Depeche Mode konserten (i Scandinavium) skapligt bra.

 

Ps. Vi såg aldrig Nitzer Ebb utan kom senare Ds.