Usch, det svider i magen och halsen. Jag sover dåligt om nätterna vilket resulterar i att det är skitsvårt att komma upp på morgnarna, att jag blir sen till jobbet och slutligen att hela dagen blir seg. Det är skit när det blir så här! Hatar att ligga och vrida mig i sängen och det känns så j-a dåligt att vara sen (känns och känns…det ä r ju uselt!). Hur ska jag få mer ro? Tänk att få somna gott, vakna någorlunda utvilad och sedan känna sig fräsch större delen av arbetsdagen!

Just nu känner jag mest för att ligga bekvämt i en soffa, äta skumtomtar och äntligen få lyssna in mig på de tre skivorna jag fick i julklapp. Om jag fick bestämma så skulle även min nya mobiltelefon ha kommit och jag skulle få sitta och nörda mig med den. Det sistnämnda kan jag inte göra förrän i nästa vecka men jag väntar otåligt!! Det blev en Sony Ericsson C905 och jag hoppas verkligen att den är bra!

Idag slutar vi 13.00 och min julledighet börjar äntligen (var ju såklart ledig julafton och juldagen men det är väl de flesta). Ska vara ledig i en hel vecka och det känns riktigt bra! Borde plugga under den tiden men om jag känner mig själv rätt så lär jag umgås med pojkvännen och förhoppningsvis även med mina föräldrar. Funderar på att åka till Göteborg en sväng i nästa vecka men jag har inte bestämt mig ännu. Vill fingra lite trånsjukt på smink från MAC Cosmetics hos Åhléns, försöka stå emot frestelser på Indiska och titta på alla roliga saker som finns på Designtorget. Kanske, kanske köpa någon liten grej och sippa på en varm cappuccino? Hmmm…det tål att tänkas på!