Jag är så extremt trött idag! Huvudet känns alldeles tungt, jag småfryser och jag försöker tappert att kickstarta kropp och hjärna med kaffe..men det funkar inte! Det verkar som om jag är på väg in i en av mina sova dåligt-perioder. Skit. I natt som jag nog bara typ 4 timmar och det känns kan jag säga! Och jag som redan har sömnbrist… inte bra alls detta. Har så svårt att slappna av, koppla bort alla tankar som snurrar i skallen och bara vara. Det finns för mycket att oroa sig över och jag har så svårt att acceptera att jag inte kan göra något åt det mesta av det! Fan. Försöker få lite julkänsla men i år är det svårt…trots att jag älskar julen.

Tidigt i höstas kom jag på att jag skulle försöka hitta något att se framemot. Vad som helst egentligen – bara det distraherade mig från allt jobbigt. Min resa till Gävle hjälpte en del men jag behövde något mer. Efter hand började jag fundera mer och mer på en ny mobil. Jag inser att det kanske låter materialistiskt och dumt (eftersom min gamla mobil är helt ok) men det är j-gt kul med ny teknik! Är man tekniknörd så är man liksom. Jag har frågat folk om tips på bra mobiler och om vad de tycker om sina telefoner, surfat på nätet och läst tester, besökt olika affärer och frågat om råd m.m. Just nu står det mellan Sony Ericsson Aino (som verkar skithäftig och som fått fina omdömen) och Sony Ericsson C905 (den kom visserligen förra året men har fått mycket beröm för sin kamera). Snackade precis med en arbetskamrat som har erfarenhet av bägge och hon tyckte att kameran i Aino är långsam…och att C905:s kamera är skitbra! Hmmm…