Taggar

, , , , ,

Tänka sig – jag har redan biljetter till tre konserter nästa år! Depeche Mode i januari, Grand Archives i februari och Shout Out Louds i april! Det känns härligt att ha något att se framemot och jag hoppas verkligen att jag kommer att uppleva många fler spelningar under 2010!

Idag fick jag mail från arrangörerna av Way Out West… snacka om att vara ute i god tid!! Tre artister/band är redan klara och biljetterna till 2010 års upplaga av festivalen släpps redan den 18 december! Jisses. De hoppas nog att många ska köpa biljetter och ge bort i julklapp. Det grämer mig att jag missade festivalen 2008 och 2009 så det vore ju himla skoj att få gå 2010 (om de bokar in artister som lockar naturligtvis). Tycker dock att det känns liiite tidigt att skaffa biljetter redan och vem f-n har råd nu i julklappstider?

Förövrigt så läste jag någonstans på nätet att Band Of Horses är på g med en ny skiva! Jag vet inte när den kommer men…åhh, denna väntan! Det vore kanon om de gav sig ut på turné och styrde kosan till Sverige (helst Göteborg såklart)!