Jag har en mobiltelefon som jag är nöjd med och ändå drömmer jag om en ny! Den jag har är visserligen 3½ år gammal och har en rättså dålig kamera men…telefonen funkar ju än så länge! Nåja, det är ju inget fel i att drömma lite, slå sina lovar kring affärer som säljer mobiltelefoner och tja…undersöka vad som finns. Just nu ligger dessa tre bra till:

Sony Ericsson Satio verkar skithäftig men den har uselt SAR-värde (1,58)…hur mycket man nu ska bry sig om det. Jag kanske är insnöad på Sony Ericsson men de telefoner jag haft hittills från det märket har varit bra. Inser dock att det kan finnas fler bra mobiltelefonmärken och modeller (än de jag visar här i inlägget)… Nå´n som kan tipsa mig om en riktigt bra telefon (helst med en bra kamera i)? Säg inte iPhone – den är för dyr!

Update
Hmm…nu har jag gjort lite efterforskningar kring Sony Ericsson C901. Den går bort. Alldeles för högt SAR-värde där också!