Taggar

, ,

Nej det här inlägget handlar inte om årets nobelpristagare i litteratur! Jag känner inte till Herta Müller så jag kan inte yttra mig om hon var ett bra val eller ej. En av mina favoritförfattare är Joyce Carol Oates men hon kanske är för populär?

Jag har äntligen hittat ett par skitsnygga stövlar som – hör och häpna – passar! De var alldeles för dyra men jag är säker på att jag kommer att använda dem i många år! De är enkla, tuffa tack vare sina detaljer och av bra kvalitet (vad jag kan förstå). Äkta skinn och Ecco – jo jo! Nu blir det totalt köpstopp för mig i…ja jag vågar inte dra till med något för rätt vad det är så dyker det upp någon konsert som lockar, en blus eller nå´t annat men jag måste försöka hålla i slantarna. Jag är självklart glad över mina stövlar men…priset var som sagt högre än vad jag tänkt mig.. Dum och oekonomisk eller förståndig som satsar på kvalitet?

Läderstövlar från Ecco