Taggar

, , ,

Det blev ingen jympa på Friskis & Svettis i tisdags och jag avbokade just spinningpasset som jag skulle ha gått på imorgon. Känner mig slapp och dålig. Jag mår ganska så skumt och jag vet inte om det är förkylning. Skit oxå. Nåja…nästa vecka ska jag f-n vara duktig! Joho då!

Om lite drygt 2 veckor är det dags för den 25:e Bokmässan i Göteborg! Jag känner mig faktiskt riktigt sugen på att gå i år! Årets upplaga fokuserar på Spanien och spanskspråkig litteratur. Det låter spännande tycker jag! Det vore ju intressant att få lyssna på Isabel Allende eller någon annan fascinerande person. Frågan är vilken dag man ska gå på! Jag har varit helt inställd på lördagen men nu läste jag precis att serietecknaren Jan Lööf gästar mässan under söndagen. Han är ju mannen bakom klassiker som Skrot-Nisse och min barndoms favoritbok ”Sagan om det röda äpplet”. Vi får se vilken dag  jag går! Tack vare min prenumeration på Filter så har jag gratis inträde – tjoho!

Åh, jag återupptäckte Feist härom veckan! Shit vad bra hon är! Det finns en stor chans att jag inom en snar framtid kommer att köpa hennes skiva!