Taggar

, , , , , ,

Jag vet redan vad jag önskar mig i födelsedagspresent eller julklapp! Enligt KulturbloggenLiveNation och Aftonbladet så kommer Depeche Mode till Sverige i januari! De ska ha tre konserter och de blir i Malmö (25/1), Göteborg (26/1) och Stockholm (31/1). Tyvärr så är spelningen i Göteborg på en tisdag men… vad f-n liksom. Jag vill, jag vill, jag viiiill dit! Biljetterna släpps snart och det är ju inte omöjligt att det blir rusning. Åh hur ska jag bära mig åt för att få tag i två stycken? Om jag får uppleva dem live så känns det som att jag ”bockat av” alla de stora favoriterna inom musikvärlden!

Angående gårdagens inlägg här i bloggen. Jag har firat litegrann. Igår kväll slog jag till och beställde en jättefin mugg från Muminmuggar! Jag har tänkt på det länge men inte förmått mig och tänkt att:  ”kan man köpa en sådan mugg fast man är 30+?”. Shit vad fyrkantig man kan vara ibland! Valet föll på en med Muminpappan eftersom den är snyggast (enligt min mening). Ville ju helst ha en med Lilla My men det kanske blir någon annan gång!

Ikväll är det äntligen dags för onsdagsfika med tjejerna i Alingsås! Det ska bli hur mysigt som helst!!