Shit, vad trött jag är! Försöker liva upp mig med kaffe men det funkar sådär. Effekten kickar väl inte in förrän ikväll. Jag får skylla mig själv – går man och lägger sig efter midnatt så är det ju ganska så självklart att man har mossa i skallen dagen efter. Försöker jobba så gott jag kan men tankarna vandrar som vanligt. Funderar på vad jag ska ha med mig till Malmö, hur det blir att äntligen få se Bob hund igen…vad jag ska ladda ipoden med, om jag borde ha med mig en bok till (ifall jag upptäcker att den jag läser nu är kass), vilket godis jag vill smaska på när jag åker tåg osv. Suck. Dessutom försöker jag fortfarande förtränga att jag missar Band Of Horses (det lyckas jag inte alls med).

Så nu har jag bytt tema här i bloggen igen. Vi får se hur lång tid det tar innan jag ledsnar på detta också. Jag vill ha färg men inte för knalligt, tydligt upplägg, inte för gulligt men inte heller för dystert.. Nåväl det är väl dagens i-landsproblem antar jag.