Jag har massor att skriva om men ingen energi att formulera mina tankar till text. Därför känns det lämpligt att besvara frågorna i en utmaning som jag hittade hos Denial Springs Eternal för evigheter sedan.

Om du skulle vinna många miljoner på lotto, vad skulle du köpa?
Ett hus, resor, en digital systemkamera (Nikon), en 37 tums lcd-tv, en ny mobiltelefon, kläder, musik i massor, en ny stereo m.m.

Har någon någonsin kallat dig lat?
Javisst – jag har definitivt kallat mig själv lat i alla fall.

Vilken svordom använder du mest?
Bajs eller k…n (om man nu kan kalla det för svordomar)

Tittade du på tecknat när du var liten?
Oh ja! Jag var speciellt förtjust i dockfilm och leranimationer.

Hur många syskon har du?
En syster

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
En tatuering i så fall men eftersom jag är smärträdd, har mager ekonomi och lider av beslutsångest så vore det nog inte så lämpligt att skaffa en.

Vad har du för väder just nu?
Molnigt med stor risk för regn.

Vad åt du till middag lunch senast?
Köttgryta och ris.

Kan du vissla?
Ja det kan jag.

Vilken film kan du alla replikerna till?
Det skulle väl vara ”Trolltyg i tomteskogen” i så fall (jag kan dem nästan)

Hur många stolar står kring ditt köksbord?
Fyra

Har du en stationär dator eller en bärbar?
Min sambo och jag har en stationär (han har en bärbar också).

Vilket var ditt favoritämne i skolan?
Bild och svenska

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Det kommer att bli bättre, det kommer att bli bättre, det kommer att bli bättre

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Ja

Om du var född av motsatt kön, vad skulle du vilja heta?
Ingen aning! Bo-Rutger kanske? Hahahahahahaha…

Har du åkt moped någon gång?
Nej

Vad lyssnar du på nu?
Det växlar ständigt men jag återupptäckte Popsicle nyligen – jädrar vad bra de var/är!!