Taggar

,

Nu är det verkligen dött på tv-fronten! Inget ovanligt så här i sommartid och det borde väl egentligen vara ok – folk behöver sysselsätta sig med annat än att sitta och uggla framför tv:n. Jo, jag tycker faktiskt det trots att jag gillar att följa tv-serier!  

Jag kan ändå inte låta bli att känna att det vore trevligt om det fanns n å g o t att följa på sommarkvällarna. Igår kväll fastnade jag framför tv:n när klockan var alldeles för mycket (dumt när man ska jobba dagen därpå). TV4 har ju börjat visa skräckserien Harper´s Island och den verkar faktiskt bra – av det lilla jag hann se! Otäck men spännande och bra! Skit att den visas så sent! Nu finns det ju lösningar på detta ”problem” – nedladdning eller att bli betalande medlem i TV4 Anytime men inget av dessa alternativ känns lockande. Nåväl – jag får väl hoppas på reprisering av serien någon gång (och då på en tid när jag kan titta). 

Harpers Island