Taggar

,

Dagens lärdom: man ska inte stirra sig blind på klädstorlekar för jisses vad de kan variera! Under den senaste tiden har jag köpt ett plagg i storlek medium i en affär och ett annat plagg i storlek xlarge  i en annan! Det måste man väl säga är lite skumt? Ni vet klänningen jag skrev om i det förra inlägget? Jag kunde inte låta bli (såklart) att gå till Lindex för att se om de fått in detta ursöta plagg. Och jajemän – där hängde den på en galge och var precis så fin som jag föreställt mig. Tänkte att det är väl egentligen ingen idé att prova ens men jag kunde inte motstå frestelsen… Döm om min förvåning – den passade!! Det hade jag i n t e väntat mig! Ska jag vara helt ärlig så sitter den inte perfekt i ryggen – men tillräckligt bra! Jag tror att klänningen blir jättefin med med ett par leggings eller ett par riktigt smala byxor till!

På lördag åker sambon och jag på minisemester till Öland – vad får man inte missa? Vill gärna ha tips på roliga, trevliga saker att göra och titta på!