Det känns som om jag skriver detta ofta men…det kan inte hjälpas. Har egentligen en hel del som jag skulle vilja skriva om men jag är lite för trött just idag. Nöjer mig med fem snabba:

* Fick ett mail från StayFriends idag. Det är tydligen 20 år sedan (TJUGO) jag slutade högstadiet. Åhh..jag är en liten tant… De ville veta om jag är intresserad av en återträff – eh skulle inte tro det!

* Ska jobba hela sommaren – bortsett från sammanlagt 5 dagar (tja om man inte räknar med helger då). Det känns väl sådär men jag har inget val (timlön osv.).

* Känner mig peppad inför konserten med Morrissey på torsdag. Åh det är så kul att gå på konsert!!

* Trånar fortfarande efter Way Out West…men fan vem skulle jag gå med?? Anyone?

* Jag vill ha ett par nya Converse…men de är så j-a dyra (jo jag vill att det ska vara de ”äkta” Chuck Taylor). Vore de billigare så skulle jag köpa ett par svarta och ett par röda.

Converse