Taggar

, ,

Tjoho! Gårdagens peptalk hjälpte! Jag lyckades faktiskt släpa mig till träningen! En ganska så stor bedrift med tanke på hur trött och tjurig jag kände mig. Passet var rätt kul faktiskt och den här gången ansträngde jag mig lite mer än sist. Det känns idag kan jag meddela. Är stel och har ont både här och där…inte hysterisk smärta men lite Frankenstein-varning om ni fattar!

Dagens ”spänningsmoment”: brandövning på jobbet! Det funkade väl sådär men det är ju bra att sådana övningar genomförs. Vi blev påminda tre gånger att övningen skulle ske och när den väl genomfördes så var det ingen som kontrollerade hur många som faktiskt tog sig ut! Inte helt optimalt!

Idag får jag troligen Bob hund-skivan som jag beställde igår! Jag är såå förväntansfull! Det är kanske dumt att hoppas så mkt på ett album men Bob hund har en speciell plats i min musikvärld! Mycket nostalgi om man säger så. Nåja, singeln som spelas på radio är ju jättebra (Tinnitus i hjärtat).